Regulamin

REGULAMIN UCZESTNICTWA W XXV DOROCZNEJ KONFERENCJI AUDYTINGU

 

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

§ 1.1. Niniejszy regulamin określa zasady zapisu, uczestnictwa i cennik udziału w XXV Dorocznej Konferencji Audytingu.

 

§ 2. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

  1. Regulaminie – należy przez to rozumieć Regulamin uczestnictwa w XXV Dorocznej Konferencji Audytingu;

  2. Ustawie – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1015 z późn. zm.);

  3. Rozporządzeniu – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie obligatoryjnego doskonalenia zawodowego biegłych rewidentów (Dz. U. poz. 2391);

  4. Konferencji – należy przez to rozumieć XXV Doroczną Konferencję Audytingu zwołaną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów na podstawie uchwały Nr 243/8a/2023 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów z dnia 27 grudnia 2023 r. w sprawie organizacji XXV Dorocznej Konferencji Audytingu zmienionej uchwałą Nr 454/11/2024 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów z dnia 19 marca 2024 r. w przedmiocie zmiany uchwały w sprawie organizacji XXV Dorocznej Konferencji Audytingu oraz uchwałą Nr 517/13/2024 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów z dnia 21 maja 2024 r. w przedmiocie zmiany uchwały w sprawie organizacji XXV Dorocznej Konferencji Audytingu, która odbędzie się w dniach 7 - 9 października 2024 r.;

  5. KRBR – należy przez to rozumieć Krajową Radę Biegłych Rewidentów;

  6. PIBR – należy przez to rozumieć Polską Izbę Biegłych Rewidentów;

  7. Biurze PIBR – należy rozumieć przez to Biuro Polskiej Izby Biegłych Rewidentów, które zapewnia obsługę organizacyjno-kancelaryjną organów PIBR;

  8. ODZ – należy przez to rozumieć obligatoryjne doskonalenie zawodowe, o którym mowa w art. 9 Ustawy;

  9. Udział on-line w Konferencji – należy rozumieć udział w Konferencji za pomocą połączenia internetowego do transmisji Konferencji;

  10. Udział stacjonarny w Konferencji – należy rozumieć udział w Konferencji w miejscu odbywania się konferencji tj. w Hotelu Warszawianka, Jachranka.

 

§ 3.1. Organizatorem Konferencji jest KRBR.

2. Obsługę konferencji prowadzi Biuro PIBR.

Rozdział 2

Zaliczenie ODZ

§ 4.1. Konferencja będzie miała charakter szkolenia, o którym mowa w art. 9 ust. 2 Ustawy.

2. Udział w Konferencji zaliczał będzie 8 godzin ODZ z tematu 34 „Zmiany w obszarze rewizji finansowej”.

3. Udział w Konferencji zaliczał będzie również 12 godzin ODZ w formie samokształcenia zawodowego w 2024 r., o którym mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy, po złożeniu oświadczenia, o którym mowa w art. 9 ust. 4 Ustawy w związku z § 5 Rozporządzenia.

4. Do zaliczenia ODZ, o którym mowa w ust 2 i 3, wymagany jest udział w całej Konferencji, który w przypadku uczestników biorących Udział on-line w Konferencji, dokumentowany i weryfikowany będzie na podstawie czasu logowania poszczególnych uczestników do transmisji on-line oraz na podstawie list obecności w przypadku uczestników biorących Udział stacjonarny w Konferencji.

 

Rozdział 3

Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji

§ 5.1. Osoba zainteresowana udziałem w Konferencji, zgłasza swój udział poprzez wypełnienie i przesłanie do PIBR kompletnego i prawidłowo wypełnionego elektronicznego formularza zgłoszeniowego za pomocą strony internetowej https://dka.pibr.org.pl/.

2. Formularz zgłoszeniowy zawiera, m.in. następujące dane:

1) nazwisko i imię;

2) adres e-mail, telefon;

3) numer w rejestrze biegłych rewidentów;

4) nazwę firmy, adres, numer NIP.

3. Po zgłoszeniu udziału i dokonaniu opłaty za udział w Konferencji zgodnie z § 7, uczestnicy biorący Udział stacjonarny w Konferencji oraz uczestnicy biorący Udział on-line w Konferencji otrzymają na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail informacje organizacyjne dotyczące udziału w Konferencji, a uczestnicy biorący Udział on-line w Konferencji, na jeden dzień roboczy przed terminem Konferencji, otrzymają również link do transmisji Konferencji. Link nie będzie aktywny po zakończeniu Konferencji. Uczestnik nie może przekazywać osobom trzecim linku do transmisji Konferencji.

4. PIBR nie ponosi odpowiedzialności:

1) za błędne podanie adresu e-mail służącego do rejestracji w Konferencji, uniemożliwiające wzięcie w niej udziału;

2) za niespełnienie przez uczestnika warunków technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie;

3) za nieprawidłowe działanie urządzeń uczestnika, skutkujące brakiem możliwości wzięcia udziału w Konferencji.

 

Rozdział 4

Rezygnacja z uczestnictwa w Konferencji

§ 6.1. Wysłanie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z przyjęciem oferty sprzedaży usług PIBR, w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) i skutkuje zawarciem umowy na zasadach określonych w formularzu zgłoszeniowym.

2. Osoba, która się zarejestrowała na Konferencję ma prawo zrezygnować z uczestnictwa i otrzymać zwrot opłaty pod warunkiem dochowania terminów określonych w ust. 3.

3. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie czternastu dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni, licząc od dnia zawarcia umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczenia usługi rozpoczętej, za zgodą konsumenta, przed upływem powyższego terminu.

4. Uczestnik Konferencji może odstąpić od umowy, przesyłając do PIBR jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego treść stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

5. Oświadczenie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan własnoręcznie podpisanego oświadczenia należy wysłać do Polskiej Izby Biegłych Rewidentów na adres e-mail: organizacjaDKA@pibr.org.pl. Rezygnacje zgłoszone w innej formie nie będą uwzględniane.

6. W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji złożonej po upływie 14 dni od daty zawarcia umowy wniesiona opłata nie podlega zwrotowi (liczy się data wpływu e-maila do PIBR).

7. PIBR wysyła potwierdzenie otrzymania rezygnacji na podany w zgłoszeniu adres e-mail.

8. W przypadkach losowych decyzję o zwrocie opłaty za kurs podejmuje KRBR na podstawie przedstawionej dokumentacji.

 

Rozdział 5

Finanse

§ 7.1. Wysokość opłaty za udział w Konferencji określa załącznik nr 2.

2. Opłatę w całości, należy uiścić za pomocą systemu płatności internetowych przelewy24 lub przelewem na rachunek bankowy 84 1020 1042 0000 8102 0276 8372, w terminie 3 dni od dnia wypełnienia formularza zgłoszeniowego na Konferencję, zgodnie z § 5 ust. 1, zaznaczając na przelewie imię i nazwisko uczestnika oraz numer w rejestrze biegłych rewidentów.

3. Przesłanie formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w § 5, jest równoważne z upoważnieniem PIBR do wystawienia i przesłania faktury po otrzymaniu całości opłaty za udział w Konferencji.

4. Nieobecność w trakcie trwania Konferencji nie zwalnia od wniesienia pełnej opłaty, ani nie daje uprawnienia do żądania jej zwrotu.

 

Rozdział 6

Dokumentacja

§ 8.1. PIBR prowadzi dokumentację Konferencji w związku z tym, że udział w niej zalicza ODZ, o którym mowa w art. 9 ust. 2 Ustawy i daje możliwość zaliczenia ODZ w formie samokształcenia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia.

2. Dla celów zapisów do udziału w Konferencji oraz przetwarzania danych osobowych w celach niezbędnych do właściwego przeprowadzenia kursu niezbędne jest podanie danych zgodnie z wymogami zawartymi w formularzu zgłoszeniowym.

3. Uczestnicy Konferencji, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 4 ust. 3 i 4 Regulaminu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z § 4 Rozporządzenia.

 

Rozdział 7

Wymagania techniczne dla uczestnika Konferencji realizowanej w postaci transmisji internetowej (online)

§ 9.1. Uczestnik Konferencji powinien posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z procesorem minimalnie dwurdzeniowym 2GHz o pamięci operacyjnej RAM 2GB, systemie operacyjnym Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS., przeglądarkę internetową Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge z włączoną możliwością zapisu plików Cookies oraz obsługi JavaScript, Adobe® Flash® Player 13.0+, karta graficzna min. 8 MB pamięci, karta dźwiękowa, wyposażony w głośniki lub słuchawki.

2. Uczestnik Konferencji powinien posiadać dostęp do łącza Internetowego o minimalnej przepustowości 5 Mbps (ruch przychodzący), 2,5 Mbps (ruch wychodzący).

3. Uczestnik Konferencji powinien mieć dostęp do poczty elektronicznej.

 

Rozdział 8

Postanowienia końcowe

§ 10.1. PIBR zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Informacja o dacie, od której będzie obowiązywać zmieniony Regulamin zostanie zamieszczona na stronie internetowej https://dka.pibr.org.pl/.

2. Wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego jest równocześnie z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacji Regulaminu.

3. Osoby zgłaszające się na Konferencję są zobowiązane do przestrzegania postanowień Regulaminu.

4. Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane uczestnikom, są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną ich twórców. Objęte są ochroną prawną. Materiały te, nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody PIBR.

5. PIBR zastrzega, że treści przekazywane w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. PIBR nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u uczestników lub osób trzecich w związku z wykorzystywaniem przez uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji, w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem.

6. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

7. W sprawach nieuregulowanych zapisami niniejszego regulaminu, zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.

8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22 lipca 2024 r.